lunes, 5 de marzo de 2012

Mitja marató a Banyoles!!!!

Diumenge finalment vaig decidir de participar a la mitja del Pla de l'Estany encara i que les meves condicions musculars no eren les apropiades per correr degut a les sobrecàrreges que pateixo.
No obstant a les 9:30 allà hem trobo acompanyat del meu germà i envoltat de quasi 900 corredors més disposats a tot.
Les meves perspectives, arribar a l'hora trenta. La realitat será molt diferent. 1:44:37 será el temps amb dos parts ben diferenciades a la cursa. els primers deu quilòmetres a ritmes de 4,20-4,30 amb bones sensacions i sense forçar gaire per allò d'escalfar bé abans d'apretar i la resta de la cursa que va ser un calvari així que varen aparèixes les primeres rampes que m'obligàren a forçar el tendó d'aquiles i els muscols tibials ja tocats durant la setmana. Al final arribada amb excelent estat de forma però no puc dir de com m'han quedat les cames.
Ara toca desfer el camí i tornar a recuperar-les fent aquesta vegada bondat i cas a les veus d'experiència que m'envolten pel gimnás.

No hay comentarios:

Publicar un comentario