domingo, 27 de febrero de 2011

Terrassa, carrerón!!!!

Terrassa, gran ambient, 300 corredors amb ganes de gresca, bon temps i dues hores d'esforç per endavant.


A les 10:30 del matí ens donen la sortida i comencem a recorrer el primer dels circuits a peu de 6 quilòmetres. Al principi costa començar amb bon ritme però poc a poc les cames es van posant a ritme i aconsegueixo de fer un parcial de poc més de 25 minuts el que hem fa arribar a la transició dins el grup dels 100 primers i evitar el que potser será un mogillon de gent en el moment de rodar en bici.

El circuit en btt es converteix en una ruta ràpida, exigent en pujada amb pendents serpentejants i que fa que les cames treballin de debó i com a premi unes bones trialeres, tècniques i a trams estretes que marquen encara més les diferències.


Dues voltes, una curta i una altra més llarga hem fá completar el segòn sector i arribar encara en millor posició.

El tercer tram ha estat per a mi el més ràpid que he corregut aquest any. Les cames hem responen i apreto fort per no perdre gaires posicions fins a l'arribada. Al final molt bona cursa en el global amb un temps de 1:53:42 que m'ha posicionat en la posició 73 de la general i el 14º del meu grup d'edat.

Donat la gran afluència de corredors d'aquesta duatló estic força satisfet de la feina feta. Tot a sortit tal i com m'ho he plantejat.

Content per haver contribuit amb la meva tercera posició a classificar el club en la 4ª posició de la general per equips. Sencillament rodó. Estic satisfet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario