domingo, 30 de septiembre de 2012

Tornen les bones sensacions!!!

La primera carrera en que m´he trobat bé.
A pesar del poc temps que porto tornant a la rutina de l'entrenament, avui m'aventurava a la meva segona mitja marató.
Distància que vaig experimentar a Banyoles en pèsimes condiciones i lesionat i que volía saber en quins ritmes podía correr en condicions més o menys normals.
Sabía que era aviat i que potser acabaría pagant durant el recorregut la manca de quilòmetres però ho havia d'intentar.
Ara se que dono per això i segur que per a més, això si, més endavant i més rodat.
Avui circuit moll, tou, amb força tolls d'aigua a sortejar durant el recorregut i combinat amb trams d'asfalt. No ha estat un circuit ràpid ni mesurat quilòmetre a quilòmetre el que hem donava una serta inseguretat de si anava a bon ritme o bé m'estava adormint o accelerant en excés. Al final les coses han sortit prou bé amb un temps final d'1:32:35 que m'ha donat la posició 57 de la general i la 6èna del meu grup d'edat. Bona marca personal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario