domingo, 30 de enero de 2011

Duatló de Folgueroles, entre la neu i el fang!!!

Avui he estat per terres de la plana. Ha valgut la pena viatjar per tal de gaudir del seu paisatge i el circuit que la gent de Folgueroles ens havía preparat.



Després de deixar com és costum la bici i els estris penjats, i d'escalfar una mica per tal de que la humitat present no m'afectés gaire, m'he situat  sota l'arc de sortida a les deu i mitja. Moments després ja hem trobo corrent en primer terme pels carrers del poble per a després endinsar-nos muntanya endins per unes pistes del tot enfangades que enganxen les soles a terra i donen pes extra als meus a peus a pas que dono.
Després d'un continu de puja i baixa i de diversos corriols arribem de nou a box per fer el canvi pertinent.
Bici a sobre i tornem-hi. Comencem de nou a pujar en una sèrie de pistes que no deixen descans, pujada, pujada i més pujada. Els neumàtics enganxats a terra i la bici que comença a agafar un color marronós. Penso en que no hem falli el canvi en el recorregut ni es trenqui rés. Les condicions que trepitjem donará més d'una trencadissa de canvis i cadenes a d'altres corredors.
Pujades inacabables, pistes ràpides, corriols revirats i trialeres hiper lliscoses han fet de tot el circuit un tram de cursa molt tens y exigent de cames. Al final arribada de nou a box. Canvi de sabatilles i a correr!!!!
Circuit final pels voltants del poble i arribada amb un temps de 02:12:23 que hem situa en la posició 88 de la general i el 19 del meu grup d'edat. Cansat però satisfet. Poc a poc vaig agafant ritme.
La setmana vinent més!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario