domingo, 18 de diciembre de 2011

La terra te mal gust!!!!

Avui tenía l'esperança de refer-me de les dolentes curses passades per tal d'aixugar algún dels mals resultats que arrossego pero un cop més no ha estat el meu día. Tinc el que es diu mala "ratxa".
Arribem a les nou a Terrassa amb un temps assolejat però amb bastant fred.
Descarreguem bicis, ens abriguem una mica i ens dirigim a boxes per deixar el material abans de començar a escalfar-nos per la cursa a peu.
Fins aquí tot bé. Hora i mitja després ens donen la sortida i com calía esperar es desenvolupa una sortida rápida on cal correr amb rapidesa per assegurar un bon lloc per després. Circuit planer amb lleuger ascens que es conerteix poc a poc en una ascensió dura i constant i on es comencen a posar les coses a lloc.
Bona cursa en aquest sector amb un ritme de 3,30 hem fa entrar en bona posició a box.
Transició ràpida i de nou en marxa. Començant un circuit ràpid i en constant pujada amb pistes amples i combinades amb corriols, alguns d'ells tècnics sobre un traçat a dues voltes.
Jo malauradament no he pogut completar la primera volta a pesar de ser-hi ja a punt i es aquí en la darrera trialera de la volta on un descontrol de la bici m'ha fet encistellar la roda del davant justament en un forat on moments amabs de la sortida ja m'havíen previngut de la seva existència.
Clavada de bici, salt monumental i de cap a terra. Consequencia de tot; casc tocat, ulleres trencades, contusions de costelles, cop a la cara i multiples esgarrapades i talls i com a resultat de tot, evacuació en ambulància a la sortida per reconeixement del cos metge i abandonament de la cursa.
Almenys m'ha tocat en la rifa de la cursa una tovallola, ja,ja,ja.
Ara a recuperar-se que no val a badar. Cabrils és a tocar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario