lunes, 26 de febrero de 2018

Per fí rècord personal.

Ha estat a la Mitja marató de Gava que hem vaig apuntar a darrera hora per tal de treure'm l'espineta del resultat de la Maratest de la setmana anterior, on finalment he pogut rebaixar l'anterior rècord de mitja marató que tenía a Barcelona 2.017 (1:27:30) i que ha quedat en 1:26:17, ni més ni menys que 1 minut i tretze segons menys.
Les condicions eren bones, fresqueta (+6graus), molt poquet vent i tan sols a la franja litoral, un bon solet i predisposició a no deixar la unica llebre que hi havia en un temps aproximat al meu en que m'obligava a correr a 4'/qm. Una mica ràpid però he pogut aguantar-lo fins a mitja cursa, després poca poc i com era d'esperar m'he anat desenganxant. Bons ritmes a cada quilòmetre encara que m'ha pesat la pujada final a Gavà que poc a poc va tirant amunt però amb bones sensacions i amb el parer que encara aquesta temporada podría esgarrapar uns segons més a la marca personal. Ja veurem.





No hay comentarios:

Publicar un comentario