lunes, 19 de marzo de 2018

Ara si.

La darrera prova preparatòria per a París la tenía aquest diumenge a Calella amb la darrera mitja i la darrera oportunitat de fer la marca d'hora 25 minuts que hem donaría per fí el ritme de cursa a la marató a més a mes que de fer-ho, aconseguiría la millor marca personal en aquesta distància.
El día es presentava assoleiat, quasi sense vent amb na lleugera brisa i un recorregut que salvant un parell de rieres sería del tot plà. Si jo podía aconseguir-ho era en aquesta.
A les 9:30 ens donen la sortida i m'aferro a la llebre d'1:25 seguint el seu ritme al principi a un ritme que ens marca una mica lent i que hem fa temer el que després será, una carrera a ritme per sota de quatre per guanyar el temps perdut. No m'agrada però decideixo no deixar-la i evitar aventures en solitari. Encertada decisió perque a mida que van pujant els quilòmetres el ritme es va accelerant i jo aguanto amb el grup. Quilòmetre 12 després de recollir aigua en got al avituallament m'agafa de nou un dolor abdominal que hem fa alentir-me una mica mirant de no desengantxar-me donçs se per experiència que això suposaría acabar amb les meves possibilitats de marca. Poc a poc va minvant el dolor però m'acompanyará tota la resta del recorregut. Al 15 i agafant el darrer avituallament la llebre comença a accelerar definitivament el ritme i ja hem costa seguir-la donçs ja marca temps per quilòmetre inferiors a 4 i comença a agafar-me uns metres de ventatja que ja no recuperaré. Lluïto per no perdre-la encara que hem porti un centenar de metres i apreto les dents arribant a Calella per veure de que soc capaç al final de tot plegat. Entro a la recta final i el passadís d'arribada en 1:25:01 segons el crono però amb un temps oficial final d' 1:24:56. L'objectiu s'ha aconseguit i per segon cop aquesta temporada baixo marca personal en la distància. Ara ja només queden tres setmanes de mantenir aquest bon moment de forma i començar a administrar les forces i les cames. Feina feta de moment.









No hay comentarios:

Publicar un comentario