domingo, 27 de noviembre de 2011

Sensacions dolentes, pitjor resultat!!!

Avui ha estat allò que diem, tocar de peus a terra. Si t'atures, perds ritme i si el perds no correrás bé. i Això m'ha passat avui a l'Ametlla.
Amb una setmana aturat per l'inflamació del tendó d'aquiles i que no m'ha permés poder correr ni un sol día, m'ha passat factura en un circuit ràpid en el sector de correr i on el ritme no l'he tingut mai còmode, així com en el sector btt on un circuit de forta exigència física, amb terrenys canviants i trialeres tècniques, m'ha portat a un estat de poca concentració i de moltes errades que una vegada i un altre m'ha fet perdre moltes posicions i on avui precissament i havía corredors de bon nivell ciclista.
Senzillament he acabt el millor possible intentant no maltractar gaire el tendó que de nou s'ha resentit i esperant que a Terrassa pugui esborrar aquest mal resultat. 140 de la general amb un temps de 2:23:21, i 35º de la categoría.

1 comentario: